

Kross Inzai HYBRID 1.0 - 2022
towar niedostępny
Opis
KROSS INZAI HYBRID 1.0
Rower, który jest wykorzystywany do jazdy po mieście powinien być przede wszystkim zwinny i szybki. Taki też był nasz KROSS Inzai. Jednak, żeby dojazdy do pracy czy spotkania z przyjaciółmi stały się jeszcze przyjemniejsze, wyposażyliśmy go w napęd elektryczny. Tak powstał nasz KROSS Inzai Hybrid 1.0. Rower elektryczny, którego zadaniem jest ułatwienie Ci jazdy po mieście, omijanie korków oraz zapewnienie jak największej przyjemności z jazdy. Niezależnie, czy jedziesz po płaskim, czy pod górkę.
Idealny napęd do miasta
Kiedy usiedliśmy do tworzenia KROSS Inzai Hybrid 1.0 chcieliśmy przede wszystkim, żeby pomimo wyższej wagi spowodowanej napędem elektrycznym, zachował swoją zwinność oraz zapewniał takie same odczucia z jazdy. Dlatego silnik elektryczny Bafang G120 był naturalnym wyborem do tego roweru. Zapewnia on wysoki moment obrotowy oraz dodatkową moc potrzebną do rozpędzenia roweru do 25 km/h. Wysokiej jakości bateria Phylion SF-06S zaskoczy Cię swoją pojemnością i liczbą kilometrów, które pokonasz na jednym ładowaniu. Rower elektryczny KROSS Inzai Hybrid 1.0, dzięki zastosowaniu tylnej przerzutki Shimano Acera posiada 8 przełożeń, które pomogą w dostosowaniu biegu do aktualnego terenu. Za bezpieczne hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200, które charakteryzują się nie tylko dużą siłą hamowania, ale także są niezwykle proste w serwisie i utrzymaniu. 28 calowe koła zostały wyposażone w wysokiej jakości opony Schwalbe Spicer o szerokości 40 mm. Zapewniają one nie tylko wysokiej jakości tłumienie wibracji podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale także doskonale sprawdzają się na mokrej nawierzchni. KROSS Inzai Hybrid 1.0, pomimo podobieństwa do rowerów szosowych, został wyposażony w prostą kierownicę oraz klasyczne manetki górskie. Takie rozwiązanie z pewnością przypadnie do gustu osobom obawiającym się szosowego „baranka" oraz niskiej i agresywnej pozycji.
Stworzony z myślą o szybkiej jeździe
KROSS Inzai Hybrid 1.0 został stworzony z myślą o łatwym pokonywaniu dłuższych odcinków w mieście. Dlatego jego rama została wykonana z aluminium lite, stanowiące idealne połączenie lekkiego i wytrzymałego na uszkodzenia materiału. Sztywny, aluminiowy widelec zapewnia doskonałą kontrolę nad rowerem przy wyższych prędkościach.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.
Rama i widelec
Wykończenie lakieru matowy
Materiał Ramy ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC ALUMINIUM
Skok widelca BRAK
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
Skok tylnego amortyzatora BRAK
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO ALTUS M310
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ACERA M360
MANETKI SHIMANO ALTUS M315
KORBA SHIMANO TOURNEY TY501
Koronki 48T-38T-28T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG41
Zakres kasety / wolnobiegu 11-32T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 24
SUPORT BAFANG
ŁAŃCUCH S8
Koła
PIASTA PRZÓD GL-B43F-DS
PIASTA TYŁ BAFANG G120.250.DC
OBRĘCZE KROSS
OPONY SCHWALBE SPICER 40-622
Hamulce
HAMULEC PRZÓD SHIMANO MT200
HAMULEC TYŁ SHIMANO MT200
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO MT200
TARCZE HAMULCOWE DISC (160MM)
Komponenty
KIEROWNICA ALUMINIUM 620 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM/31,8/ 7°/ (M- 90MM, L- 100MM)
SIODŁO VELO VL-1356
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2x300
STERY FP-H816 O1-1/8"
CHWYTY VELO
PEDAŁY FP-210ZU
System e-bike
SILNIK BAFANG G120.250.DC
Umiejscowienie silnika Tylne koło
Moc silnika 250W
BATERIA PHYLION SF-06S
Producent baterii PHYLION SF-06S
Umiejscowienie baterii Zewnętrzne
Pojemność znamionowa baterii Ah/Wh 14,5Ah / 522Wh
Napięcie znamionowe 36V
Ładowarka 43V / 2A
Ogniwa Li-Ion
Czas ładowania do 80% (h) 4,5
Czas ładowania do 100% (h) 9
Zasięg [km] 90
Przewidywana żywotność powyżej 60% pojemności( ilość cykli ładowania) 1000
Wskaźnik poziomu naładowania Tak
Zamek baterii Tak
Tryby wspomagania 0-4
Walk-Assist Tak
Wejście USB Tak
WYŚWIETLACZ BAFANG HMI DP E12.UART
Licznik rowerowy Nie
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 Tak
T