Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Specialized Diverge Elite E5 - 2021

  • nowość
Dostępność: zapytaj sprzedawcę
Cena: 8 999,00 zł 8999.00
ilość szt.
* - Pole wymagane
Producent: Specialized
Kod produktu: 750E-19194

Opis

Jeżeli pragniesz uciec od zgiełku miasta, rozkoszować się samotną jazdą po lesie, spróbować sił w wyścigu - albo zwyczajnie chcesz mieć najbardziej wszechstronny rower do jazdy po drogach nieutwardzonych - wybierz Diverge. Jest to nie tylko najszybszy i najwydajniejszy ze wszystkich naszych aluminiowych rowerów, ale daje też najwięcej radości z jazdy - łącząc prędkość z pewnością i stabilnością zachęca do zjechania w trudniejszy teren. Diverge to suma 40 lat naszych doświadczeń z jazdą po szosach, szutrach i piachach. Wyposażyliśmy go w całkowicie nową, "szutrową" geometrię, oraz daliśmy mu największy możliwy prześwit na opony. Diverge otwiera nowy rozdział w historii rozwoju kategorii "gravel", a wrażenia z jazdy są nieporównywalne z żadnym innym rowerem. W swojej klasie jest po prostu bezkonkurencyjny.

Diverge Elite E5 otrzymał aluminiową ramę z widelcem z karbonu FACT, która daje prędkość, pewność i komfort na szosie, szutrach i drogach gruntowych. Grupa Shimano GRX 400 2x10 ma zakres przełożeń dostosowany do rowerów gravel, a aluminiowe koła Axis Elite z oponami Road Sport 35 mm są równie efektywne na szutrach i luźnej nawierzchni.

  • Rama z aluminium E5 Premium jest sztywna, lekka i wytrzymała. W połączeniu z widelcem z karbonu FACT, Diverge Comp E5 staje się lekki, żwawy i wszechstronny, gotów do jazdy po każdej nawierzchni.
  • Diverge ma wszelkie możliwe uchwyty na bagażniki, w tym na widelcu i na rurze górnej. Jest to w końcu rower, na którym można wyruszyć na cało-, lub nawet kilkudniową eskapadę.
  • Wyznacznikiem wszechstronności roweru jest prześwit na opony, dlatego Diverge umożliwia założenie opon 47 mm na koła 700c oraz 2,1” na rozmiar 650b. Zastosowanie poddanego specjalnej obróbce aluminium w dolnej rurze tylnego trójkąta po stronie napędu pozwoliło nam zwiększyć prześwit bez osłabiania konstrukcji roweru, czy wydłużania rur.
  • Stare reguły geometrii rowerów gravel wyrzuciliśmy do kosza. Nowy Diverge otrzymał najbardziej progresywną geometrię ze wszystkich modeli z barankiem, dzięki czemu jest wydajny i stabilny na luźnej nawierzchni, a jednocześnie reaktywny i sterowny na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wyprzedzenie widelca oraz kąt pochylenia główki ramy, co przekłada się na absolutną pewność jazdy po luźnej nawierzchni. Z kolei krótszy mostek, a w konsekwencji cały kokpit, jest gwarancją żwawych reakcji. Aby zwiększyć stabilność obniżyliśmy suport, który jednak wciąż umożliwia montaż kół 650b - bo wiemy, że możesz chcieć jeździć właśnie na takich.

Rear Derailleur Shimano GRX RX400, 10-speed
Shift Levers Shimano GRX RX400 hydraulic brake levers, 2x10 speed mechanical shifting
Crankset Shimano GRX RX600
Front Derailleur Shimano GRX RX400, braze-on
Bottom Bracket Shimano threaded
Cassette Shimano CS-HG50-10, 10-Speed 11-36t
Chain KMC X10, 10-speed w/ reusable Missing Link™
Chainrings 46/30T
Frame Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Seat Binder Alloy, 30.8mm
Saddle Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Stem Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
SeatPost Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
Handlebars Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Tape Specialized S-Wrap
Inner Tubes 700x28/38mm, 48mm Presta valve
Front Tire Specialized RoadSport, Flak Jacket protection, 700x35mm
Rear Tire Specialized RoadSport, Flak Jacket protection, 700x35mm
Fork FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-mount

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl